Saturday, March 12, 2011

oh crap

hot tempered person is a person that having a constant amount of anger but frequent. differ from that person who seldom express their anger is quiet a dangerous person. in battle field they always use hand grenade. but nuclear only used once. think it that way. people say don't push the button yet they still push it. as hulk always say..don't make me angry..you don't like me when im angry.

merujuk kepada perkara di atas. saya, joe (bukan nama sebenar) telah marah. perkara ini telah berlaku sepanjang minggu lepas di mana saya tidak dapat lagi menahan kemarahan yang saya simpan sejak saya habis tingkatan lima di sekalah yang tidak perlu saya sebut namanya kerana sekolah itu amat bagus.

setelah 23 tahun 4 bulan saya hidup di dunia ini, saya mungkin pernah marah untuk beberapa kali sahaja, selebih nya saya tidak marah..saya gembira.walaupun saya selalu kena marah.

semenjak habis tingkatan lima saya hanya akan diam bila saya marah.perkara in berlarutan sehingga ke hari semalam. dan hari semalam adalah hari yang malang bagi sesiapa yang telah lalu di depan saya kerana mereka telah dibaling secara kejam dengan pen marker dan pemadam papan putih.

walaupun begitu, ini adalah satu petanda baik dimana saya berkemungkinan akan marah lagi di dlam 5 shingga 6 tahun yang akan datang. saya juga ingin meminta maaf kepada insan2 yang di baling semalam dan insan2 yang telah di tengking oleh saya. kerjasama anda amatlah saya hargai.



yang benar
joe(bkn nama sebenar)


p/s: keep your anger down in your heart because other people also have their anger too.

2 Comments:

Nurul Razak said...

all the years I've known you, i've seen once. time kau marah kenak lantik jadi pengawas skolah.hehe i remembered you bang the class door.

joe (bukan nama sebenar) said...

hak3..trok ka upa ku time ya??mesti pelik upa nak..kdak x pandey marah jak upa nak.hahahah